DZIAŁ administracji
Główne zadania działu administracji:
- sprawdzanie rzetelności, kompletności, poprawności dokumentów oraz ich zgodności ze stanem faktycznym,
- sprawdzanie zgodności działania CUW z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi w zakresie obsługiwanych jednostek,
- kontrolowanie zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym,
- kontrolowanie rzetelności i wiarygodności sprawozdań,
- ustalanie nieprawidłowości w realizacji zadań,
- badanie przyczyn stwierdzonych nieprawidłowości oraz wskazanie sposobów i środków niezbędnych do ich wyeliminowania,
- bieżące aktualizowanie uregulowań wewnętrznych CUW w zakresie zmian ogólnie obowiązujących przepisów, zmian organizacyjnych w wymagań w zakresie wykonywanych zdań,
- organizowanie, koordynowania oraz kontrolowanie pracy w zakresie obsługi jednostek w obszarze ochrony danych osobowych,
- przeprowadzanie dla CUW postępowań zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
- udzielanie wsparcia jednostkom obsługiwanym w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- udzielenie wsparcia merytorycznego w zakresie zamówień publicznych, dla których nie ma obowiązku stosowania ustawy PZP,
- opracowywanie dla jednostek obsługiwanych jednolitych regulaminów zamówień publicznych,
- sporządzanie analiz w obszarze zamówień publicznych,
- organizowanie, koordynowanie oraz kontrolowanie pracy w zakresie ewidencji majątku jednostek obsługiwanych,
- uczestniczenie w inwentaryzacji majątku jednostek obsługiwanych,
- organizacja przepływu dokumentów z jednostek obsługiwanych do CUW,
- realizacja projektów zgodnie z umowami o dofinansowanie i założeniami wniosków projektowych,
- rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów w instytucji.